2013-Ford-Explorer-Sport-Front-Side
Počítejte s Fordem

Představujeme zbrusu nový Ford Explorer

 
2013-Ford-Explorer-Sport-Front-Side

Pokud máte rádi velké vozy nabízející mimořádnou úroveň komfortu a bezpečnosti s pohonem všech kol, může pro vás být nový Explorer ideální volbou. Vůz se nezalekne ani lehkého terénu, pojem sněhová kalamita pro něj skoro neexistuje a navíc se pyšní nejnižší spotřebou ve své třídě díky modernímu motoru EcoBoost.

Terrain Management System aneb tam, kde končí cesta, Explorer teprve začíná

Díky moderním technologiím není pro Explorera žádný problém zdolat rozbitou cestu, sněhovou závěj či hluboké koleje. Na přístrojové desce má vůz knipl, kterým je možné volit typ terénu, který si přejete pokořit. Elektronika se pak začne chovat tak, aby vám poskytla co nejvyšší trakci a minimální prokluz kol. Chcete se vyhrabat z písku, ze sněhu, vyjet prudký kopec s ostrými kameny či neuklouznout na blátě? Jednoduše pootočte kontrolním tlačítkem a Explorer vás ze všeho dostane. Tedy téměř ze všeho!

Vysoká torzní tuhost a stabilita i ve vyšších rychlostech

Terénní schopnosti Exploreru nejsou nijak vykoupeny jízdním pohodlím či horšími vlastnosti podvozku na silnici. I v rychlostech kolem 200km/h je vůz stabilní, nenaklání se a interiér stále poskytuje výbornou úroveň odhlučnění. O aktivní bezpečnost se navíc stará celá škála elektronických systémů – představovat je zde všechny by jistě nemělo smysl – díky čemuž je s Explorerem i přes jeho vysokou hmotnost a rozměry radost jezdit.

7 pasažérů = žádný problém

Pryč jsou doby, kdy bylo nutné složitě chystat třetí řadu sedadel. Už žádné skoby, pojezdy či natahování čehokoliv. Jednoduše zmáčknete tlačítko a rázem je z vašeho Exploreru sedmimístný karavan. Jednodušší už to být nemůže.

Jeden čtyřválec, dva šestiválce – proč taky chtít více?

U nového Exploreru si může kupec vybrat ze tří agregátů. Prvním je klasický a osvědčený 3.5L Ti-VCT V6 o výkonu 290 koní dodávaný výhradně s šestistupňovým automatem SelectShift. Druhým je moderní čtyřválec EcoBoost o objemu 2 litry přeplňovaný turbem a konečně poslední je šestiválec taktéž z řady EcoBoost. Ten je však dodáván pouze ve verzi Sport a s automatickou převodovkou s možností manuálního řazení tlačítky pod volantem.

Moderní a elegantní vozidlo

Nový Explorer nepatří mezi tzv. “starou Ameriku.” Jeho design je hravý a moderní ale zároveň jasně podtrhující robustnost a odolnost vozu. Na boční straně zúžená světla, výrazná maska, originální matně černá zrcátka či např. až dvacetipalcová kola, to je jenom drobná ochutnávka toho, co Explorer nabízí. Ať jste horal z Krkonoš či makléř z Wall Street, Explorer je připraven vás dostat tam, kam potřebujete.

Kdy bude Explorer dostupný v ČR?

Ford Explorer je vozidlo určené pro americký trh, tudíž se v ČR oficiálně prodávat nebude. Téměř všechny firmy, které dováží vozy z USA a Kanady, však o Exploreru dobře vědí a již řadu let je u nich jedním z oblíbených artiklů. Pokud tedy budete mít o vůz zájem, obraťte se na ně. Se servisem a dostupností náhradních dílů problém není, jen se občas budete muset přiravit na delší čekací lhůty.


Diskuze


Reklama

FordShop.cz: Aktualizace map Ford 2016