ford-c-max-017
Počítejte s Fordem

Vysoká tuhost karoserie Fordu Focus poskytuje špičkovou pasivní bezpečnost

 
ford-c-max-017

Nový Focus nezískal pět hvězdiček v testu Euro NCAP a dvě hvězdičky v Euro NCAP Advanced náhodou. Bezpečnostní specialisté společnosti Ford podrobili nový Ford Focus během vývoje dvanácti tisícům virtuálních i reálných crash testů, aby vyzkoušeli nové inovativní technologie na ochranu posádky při nehodě.

Na svou třídu poskytuje karoserie Focusu mimořádně vysoký podíl špičkové oceli

Od začátku jsme byli odhodláni zkonstruovat automobil, který se z hlediska technické vyspělosti i bezpečnosti stane měřítkem pro ostatní,“ řekl Gunnar Herrmann, ředitel globální modelové řady vozů segmentu C. „Vrozenou silou nového Focusu je strukturální tuhost karoserie a vysoký podíl vysokopevnostních ocelí.“ Celých 55 procent hmotnosti karoserie nového Fordu Focus tvoří vysokopevnostní ocel, zatímco více než 31 procent nosné struktury karoserie připadá na ultra-vysokopevnostní oceli a oceli s příměsí bóru. Tento materiál se objevuje v A-sloupcích i B-sloupcích, prazích i dveřních výztuhách a tvoří tak extrémně pevnou ochrannou buňku okolo posádky. Vynikající ochranu při bočních nárazech pak zajišťuje vysokopevnostní ocel v rámech dveří.

Prvotřídní ochrana nohou a kolen

Nový Focus se pyšní také patentovanou konstrukcí předního pomocného rámu, který se při silném čelním nárazu řízeně oddělí a zabrání tak deformaci prostoru pro cestující v oblasti nohou. Měkká stavba kapoty motoru spolu s přemístěním motorků stěračů zmenšuje riziko poranění chodců.

Špičkové technologie jsou u Fordu standardem ve všech modelech

Pěti hvězdičkami v testech bezpečnosti nebyl oceněn pouze Ford Focus ale také Ford C-MAX i Grand C-MAX, které využívají stejné podlahové plošiny jako nový Focus.


Diskuze


Reklama

FordShop.cz: Aktualizace map Ford 2016