01-2015-ford-mustang
Počítejte s Fordem

V Evropě se již prodalo více než 10 000 kusů Fordu Mustang

 
01-2015-ford-mustang

Evropský Ford na nový Mustang začal přijímat objednávky v lednu tohoto roku a už jej oficiální cestou prodal přes 10 tisíc kusů. Největší podíl má tradičně Velká Británie a Německo. V celosvětovém měřítku se stal Mustang nejprodávanějším sportovním vozem první poloviny roku 2015 s více než 76 tisíci registracemi.

Poprvé v Evropě. Pod kapotou i čtyřválec EcoBoost

Mustang se sice na evropském kontinentě prodával už dříve. Je to však poprvé v padesátileté historii vozu, kdy jej nabízí dealerství napříč kontinentem. Mustang volně navazuje na své dědictví. S novou generací však přicházejí i řešení a technologie, na které jsme nebyli zvyklí. Jednak je zde nový čtyřválec z rodiny EcoBoost, který při objemu pouhých 2,3 litru nabízí výkon osmiválce a spotřebu běžného dvoulitru. Končí ale také tuhá zadní nápravu. Vystřídá ji modernější a do evropských podmínek vhodnější víceprvek.

Největší zájem je v Německu

Z celoevropských deseti tisíc připadají čtyři tisícovky objednaných Mustangů na Německo. Jde tak pro americký kultovní vůz o s přehledem největší trh. Přes 2000 objednávek pak evidují prodejci ve Velké Británii, kde se s napětím čeká na první verzi s volantem na pravé straně.

Auto zaměřené na řidiče

Dlouhá sešikmená kapota Fordu Mustang snižuje aerodynamický odpor a pomáhá vozu zdolávat proudění vzduchu. Přední spoilery zvyšují přítlak a díky tomu si můžete vynikající výkon nového Fordu Mustang skutečně užít. Osobitý design předních a zadních světel spolu s dalšími charakteristickými vlastnostmi vás nenechají na pochybách, s kým máte tu čest. Sofistikované technologie jsou navrženy tak, aby umocňovaly váš zážitek za volantem. Toto je sportovní vůz bezvýhradně zaměřený na řidiče.

Několik režimů řízení. Jízdu si užije každý

Za volantem nového Fordu Mustang máte vůz a jeho řízení pod úplnou kontrolou. Pouhým přepínáním můžete měnit mezi čtyřmi různými jízdními režimy: Normal (normální), Sport Plus (sportovní), Track (závodní), a Snow/Wet (sníh/déšť). Každé nastavení upravuje odezvu akceleračního pedálu, stupně řadicí páky (v modelech s automatickou převodovkou), vozu na řízení a kalibraci ovládání stability. Díky vyladění nastavení vozu podle požadavků dané situace budete vždy řídit s důvěrou.

Nechá vás si pohrát. Zároveň ale i ochrání

Elektronický stabilizační systém ESC je ve Fordu Mustang navržen tak, aby Vám umožnil lepší kontrolu nad vozidlem. Čidla nepřetržitě monitorují rychlost každého jednotlivého kola stejně jako směr vozu a úhel rejdu vozidla. ESC přesně vyvažuje brzdnou sílu mezi jednotlivými koly a může rovněž snížit výkon motoru. To napomáhá zvládnutí nedotáčivosti a přetáčivosti řízení vozidla a Váš vůz je následně stabilnější a snadněji ovladatelný. ESC a řízení trakce mohou také snížit riziko prokluzování kol v mokru nebo na zledovatělém povrchu. Jediným stiskem tlačítka ESC zrušíte funkci řízení trakce nebo stiskněte tlačítko dvakrát a snížíte míru účinnosti ESC. Stiskněte a podržte tlačítko déle než pět sekund a plně zrušíte funkci systému ESC. Je to na Vás.


Diskuze


Reklama

FordShop.cz: Aktualizace map Ford 2016